Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Wanessa - 28 juni 2008 16:48

Nu är jag sjuk och äter antibiotika (dag 2 idag av 10 dagar). Medicinen och sjukdomen gör det extra svårt att hålla sig borta från hetsätningar.


Negativa faktorer just nu är:

- svag i kroppen av antibiotika, nedsatt immunförsvar, inte mkt motivation för att kunna "sköta sig bra"

- är begränsad: inga mjölkprodukter alls får jag äta, inget solljus, ingen alkohol

- har inte mkt ork för att utöva ngn sport

- hjärtesorgen är fortfarande enorm

- föräldrarana är bortresta och det kan ju öka risken för en hetsätningsmaraton


Positiva faktorer just nu är:

- tröttheten av antibiotika kan man ju utnyttja på det sättet att man "inte orkar hetsäta":)) :))

- är skönt att vara ensam en vecka nu och göra vad man vill (inga frågor som "Varför äter du så lite?" eller klassikern "Ska inte du ta en kaka bara? Du dör ju inte av en kaka!":)))

- jag har ätit så mkt choklad igår att suget är helt borta nu

- jag kan umgås med mina kompisar hur länge och när jag vill, och prata i telefon i timmar:))

- jag kan röka hur mkt jag vill och när jag vill:)) Det blir inte mkt med ändå:))

- eftersom jag äter antibiotika så tycker jag mer synd om mig själv än vanligt och inte vill plåga kroppen med svält eller hets

- ska verkligen försöka att hålla mig sysselsatt med grejer nu så jag slipper gå runt och vara rädd för att falla tillbaka i mina äs


Dagens bild: är lite less på att studera kroppar, rumpor och lår nu:)) Så jag lägger upp en ansiktsbild på en rysk modell, Nataliya Vodyanova. Mitt mål just nu är att se mer naturlig ut, jag tycker att hon verkligen lyckas med det.




Ovido - Quiz & Flashcards