Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Wanessa - 4 juni 2008 19:12

Fortfarande frisk och det känns att livet har bara börjat för mig. Tränar en del nu men inte för mkt och är inte besatt (försöker lyssna på kroppens signaler som det fint heter i olika fitnessböcker:))

Idag har jag ätit:

- 1 portion fibergröt (havre, vete, råg) med lite sylt

- 1 måltidserättning (Nutrilett)

- typ 5 små naturgodisar

- en liten portion musli med fil

Till middag blir det varm, hemlagad mat med min kompis:

- potatis i ugn med fläslfile och lite gräddfil till.

Alltså nu är det lite av allt som gäller. Har tränat 1 timme idag, gått på stan och ska på en till promenad på kvällen med min kompis.

Visst är varje dag som en kamp, att inte falla tillbaka i hets/besatthet av mat-träsket, det kommer det att vara resten av mitt liv. Men jag tänker inte aktivt på det, det är ngt som tillhör mitt förflutna nu och som tidigare varit en del av mig. Jag har en stark tro på mig själv och blickar verkligen framåt, och tar en dag i taget. Varje kväll tänker jag: "Idag har jag inte överdrivit med maten åt ngt håll och jag motionerar mkt, det är lugnt, med tiden kommer jag att bli smal och vältränad". Jag tänker inte längre datum och deadlines, och det är då det går, när man inte är besatt och fixerad.

Dagens bild: fortsätter på playboy temat:)) Här är alla tre flickvänner Hefner, återigen - män tycker om hälsosamma, sexiga kroppar!

Ovido - Quiz & Flashcards