Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Wanessa - 14 juni 2008 10:42

Jag var jättenära att släpa med mig min digitala våg hit, till en annan stad, trots att mina föräldrar har en våg (ej digital, utan vanlig ikea-våg). Men sen förstod jag hur besatt jag var och struntade i det.


Klart väger jag mig varje morgon och har kontroll MEN eftersom den inte är digital kan jag inte längre vara besatt av varje hekto eftersom jag ser bara större förändringar, i kilo. Det känns faktiskt bättre så. Väger 53 kg, har gått ner lite eftersom jag springer varje dag och äter nyttigt.


Jag ska åka till mina morföräldrar sen också och de har också en ej digital våg som jag kommer att använda. Låter trist men det är sån jag är, jag måste ha en våg där jag bor en längre period. Men men, skönt ändå att ha fått bort hetsätningar ur mitt liv. Dag 14 idag, yes yes!!

Ovido - Quiz & Flashcards