Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Wanessa - 15 juni 2008 20:02

Jag haft en trevlig dag, är fortfarande frisk och mår bra. Sprang imorse och åt bra. Var på en bjudning på kvällen, åt lite av allt och visst tänker jag fortfarande: "Hur var det nu? Jag åt det och så det och så lite av det där." I slutet av middagen måste jag alltid repetera i huvudet vad jag åt. Detta gäller då sådana tillfällen när det är mkt småplock. Därför föredrar jag att äta en måltid då jag ser allt på tallriken en gång och inte tar om eller plockar från olika tallrikar.


Negativ kritik och orättvisa kommentar som man får ibland ska man bara filtrera bort och glömma på plats. Inte som jag gjorde förut, i 3 år - sänka blicken, bli ledsen och äta en liter glass och ett paket ballerina-kex när man kommer hem. Negativa människor kommer alltid att finnas. Nu vet jag äntligen att jag duger som jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards