Alla inlägg den 10 april 2008

Av Wanessa - 10 april 2008 23:49

Ja, det har varit en superbra dag idag. Men en del mixed feelings. Livet är mer komplicerat än man tror. "Ingenting här i världen är självklart" - citerar en nära vän nu.

Skönt att väga mindre (55, som jag tidigare skrev) och en av de många lättnader man upplever är bl a att nu kan jag klä mig varmare för man kan nu packa tätt med kläder under de små vårjackorna! Äntligen varm och man ser inte ut som ett kålhuvud med miljontals lager:))

Väntar på mina tentaresultat och det känns nervöst. De kan komma vilken dag som helst nu.

Dagens mattips: salta gurkor (konserverade) - innehåller knappt några kalorier men livar upp vilken måltid som helst! De där små söta cournushons (omöjligt att stava rätt det där:)) är bäst!

Dagens relationer-psykologi-diskussion: tyvärr är det väldigt svårt att få allt man behöver från en och samma person. Men men... Man ska göra det bästa av situationen, tänka långsiktigt och inte låta andra styra alldeles för mkt.

Dagens bild: den underbara Gisele Bundcshen med sin makalösa kropp och dessutom en outfit (om man nu kan kalla det lilla hon har på sig för en outfit:)) i min favoritfärg - chockrosa!  

Ovido - Quiz & Flashcards