Alla inlägg den 2 april 2008

Av Wanessa - 2 april 2008 23:39

Ja, jag erkänner att kvinnor ät ombytliga och väldigt ofta inte vet vad de vill. Ibland förlorar dem något bra och ångrar det, ibland kämpar de som fan för något som inte ens värt en blick. Men ibland litar de på sin kvinnliga intuition och vinner stort. Jag orkar inte tänka på vilken kategori jag tillhör, det är för komplicerat. Jag tar dagen som den kommer. Allt som görs är till det bästa. Tiden visar hur allting blir, ingen ide att älta för mkt, då förlorar jag viktig tid som jag kan plugga på (har samlat på mig en del litteratur att läsa nu så jag är fullt sysselsatt).

Dagens mattips: inte bra att ersätta riktiga måltider med vaniljsås eller baklava-kakor! Även om det är små små mängder är det ändå bättre att äta riktig mat. Visst går jag fortfarande ner pga det låga kaloriintaget men kroppen skulle må så mkt bättre av en t ex en äggmacka.

Dagens relationer-psykologi-diskussion: när man inte vet vad man vill ska man inte ta snabba beslut. Man ska låta tiden gå och förstå sina egna önskningar och gränser för när man mår bra och när man känner sig olyckligast i världen.

Dagens bild: en väldigt glad Carrie Bradshow! Man vill verkligen vara så där lycklig och vacker!

p.s Väger fortfarande 57 men man ska tillåta sig ett platåläge också. Dock ingen ökning är tillåten. Det kommer att gå alldeles utmärkt! Sommaren kallar!

p.s.sTill min goda vän - jag önskar dig verkligen en jättetrevlig helg och jag kommer att vara glad för din skull så småningom! Men nu säger jag bara det utan att mena det - jag kommer att vara glad för din skull. Jag hyser bara positiva känslor för det hela, det kommer inte att förändra min och din underbara vänskap, jag lovar och svär. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards