Alla inlägg den 9 april 2008

Av Wanessa - 9 april 2008 21:22

Ja, nu väger jag 55 kg, jeansen som har blivit hängiga har åkt under sängen, livet leker:)) Jag måste såklart påpeka att man får absolut inte tro att alla problem försvinner automatiskt bara man är snygg, nej nej. Men man mår mycket bättre och slipper bära på en massa onödigt fett. På några månader har jag tappat 8 kg och har mkt mer energi nu. Funderar inte längre en timma varje morgon vad jag ska ha på mig utan allt jag har i garderoben ser bra ut på mig nu. Ja ja, målet är 47 kg så 8 kg kvar to go. Det är i alla fall inte 10 som det var förr. 8 låter mkt mindre farligt och mkt realistiskt.

Dagens mattips: Risenta musli-blandning i lösvikt som ica har börjat med. Man plockar alla möjliga typer av musli och flingor och kompletterar med torkat frukt. Jättegott och nyttigt! Kom dock ihåg att nötter är inte bara nyttiga fettsyror utan även en massa kalorier.

Dagens relationer-psykologi-diskussion: har inte så mkt att säga idag. I have probably given up:)) Nej då, jag känner bara att man inte kan älta i all evighet utan ibland bara ta saker som de kommer. Killar är som de är och tjejer är som de är, inte så mkt att göra åt saken. Nu inför sommaren vill jag absolut inte ta några viktiga beslut. I should just live a little:))

Som dagens bild har jag valt den underbara hunken Cristiano Ronaldo, se och njut!


Ovido - Quiz & Flashcards