Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Wanessa - 21 januari 2009 13:56

Skolan är i full fart och så praktik nästa vecka i tre veckor. Mkt energi kommer att krävas, jag kommer att prioritera sömn, mat, positiva tankar, motion. Det är helt sjukt hur mental stress bryter ner ens kropp. Jag var ganska stressad de senaste kanske 3 dagarna, och man blir helt slut. Och det värsta är att man ändå inte kan göra mer än vad man kan göra. Man har de timmarna på dagen man har och det gäller att utnyttja dem rätt. Alla dessa panikattacker bara tröttar ut kroppen och själ ens tid och krafter. Fy fan, så onödigt. Men jag är väl mänsklig, är svag ibland. Nu är det som sagt skolan som gäller och ikväll ska jag träna med min älskling, det blir underbart. Jag hade tänkt att träna med honom styrka 2 ggr i veckan och 2 ggr cykel hemma själv. I kombination med nyttig mat jag äter är det ett helt perfekt program.

Dagens mattips: rödbetor i ugn, gott och extremt billigt!

Dagens psykologi-relationer-tips: det där med att göra det enklare för människor att älska en genom att man älskar sig själv, det här är verkligen sant. Man kan inte begära ngt som man inte kan ge sig själv.

Dagens bild: Miranda Kerr backstage på en Victoria´s Secret modevisning. Jag har en mkt lik rosa rock själv:)


Ovido - Quiz & Flashcards