Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Wanessa - 18 januari 2009 18:28

Känner mig mkt bättre än för några dagar sen, plugglusten är tillbaka och det finns faktiskt en chans att jag lämnar in antingen hela arbetet eller nästan hela:) De här dagarna kände jag bara inte för att plugga, gjorde allt möjligt annat. Alla kan nog vara så. Man kan inte vara på topp hela tiden. Jag ser positivt iaf på den veckan som kommer nu och ska försöka göra mitt bästa när det gäller läsa boken inför varje skoldag. Som jag sa tidigare så är jag tillbaka i min nyttiga-kost-livsstilen, så inte så mkt mer om det. Nu nyss åt jag middag och inga tankar alls kring den eftersom den är perfekt balanserad. Som jag sa tidigare, jag står inte längre ut med mat-analyserandet. Jag kommer inte att skriva i den här bloggen om vad jag äter och sånt men nu sa jag ändå "perfekt palanserad middag" så jag kan skriva ner vad det var. Nu i fortsättningen ska jag också ha med "dagens mattips" i varje inlägg, som det var när jag startade bloggen. Men iaf, ikväll blev det:

- kokt broccoli

- kidneybönor i vinägerdressing

- alaska-fisk ångkokt i 4%-MILDA-sås med kryddor och hackade soltorkade tomater.

Jättegott och bra energi!

Dagens mattips: hemgjord hummus! det ska jag göra snart någon gång.

Dagens relationer-psykologi-grej: kompisar är jätteviktiga i ens liv! nu när jag kände mig lite sådär inte på topp så fanns de där för mig, jag haft jättekul. Dock varning för att tråka ut dem! det ska man absolut inte göra:)jag menar att de hjälper än att slappna av, skratta och komma på andra tankar än de negativa man får då och då.

Dagens bild: Holly Madison, nu före detta flickvännen till Hugh Hefner. Hon och de andra tre exen kommer såklart att försvinna helt från rampljuset men jag tycker fortfarande att googla fram bilder på dem:) Får väl googla sen på de nya blondinerna:) Uppskattar verkligen att man ser höfter och lår på en kvinna för en gångs skull:) För benig ska man inte vara.

Ovido - Quiz & Flashcards