Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Wanessa - 27 mars 2008 22:00

Ja, nu är tentaplugget snart över. Ska repetera allting i några timmar nu, och imorgon gäller det (tentan). Vikten går ner eller står still, jag äter exemplariskt och efter tentan ska jag fokusera ännu mer på träningen.

Idag var jag och en kompis i stan, vädret var underbart! Jag var så glad (fast lite lättirriterad i början p g a hungern:)) att det var så soligt! Trots att ett "jävla stort moln" dök upp vid porten när jag gick hemifrån, det är bara jag själv som vet vem jag menar:))

I stan köpte jag en mkt snygg kavaj (fest, mörkgrön, siden) och ett par skor. Jag älskar skor, för dem som inte vet det än:)) Skorna är helt underbara - svarta, hög smal klack, snörning-detaljer. De bara väntar på att få se dagens (eller nattklubbens:)) ljus!

Dagens mattips: shoppa och bli glad av det:)) suget efter tung och fet mat förvinner direkt:))

Dagens relationer-psykologi-diskussion: har nog inget nytt att komma med, är absolut inte redo för en ny kille just nu. Går i gamla trygga spår. Jag kan bara säga - det återstår att se. Man ska prioritera sitt eget liv och tänka på vad man själv vill. Men man ska aldrig sluta försöka, kämpa och hoppas. Objektet för det måste vara värt det bara.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards