Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Wanessa - 22 mars 2008 19:42

Ja, som titeln säger - man planerar en sak och så blir det något helt annat. Det blev iget gym och bastu igår och inget plugg, men det blev en härlig långpromenad med en kompis (1 mil). Bättre än ingen träning alls i alla fall. Kvällen igår var slapp och jag tittade på 100 år gamla avsnitt av Sex and the city. Idag fortsatte den slappa tillvaron som jag verkligen hatar. Det är först nu som jag har fått lite energi och ska ta en härlig ducsh med min fina Calvin Klein-ducshgel, koka en stor kopp grönt te och plugga ända tills jag somnar (lär vara sent eftersom jag sov så mycket på sista tiden).

När det gäller relationer så kan jag konstatera att tjejer är otroligt bra på att hålla fast vid hopplösa situationer, tro att något kommer att förändras och vi blir sårade om och om igen. Man ska vara starkare och värdesätta sig själv högre, våga avsluta något som får en att må bra för stunden men förstör en inombords i längden. Varför är man så svag ibland?

Just nu (förutom att jag ska gå ner 10 kg) har jag som mål att eliminera människor som får mig att må dåligt ur mitt liv. Människor som får mig att känna mig värdelös och dålig. Som tur är så handlar det bara om en enda person. Annars så är jag verkligen lyckligt lottad och omgiven av människor som uppskattar mig och älskar mig för den jag är.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards