Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Wanessa - 24 mars 2008 13:44

Jag skulle vilja uppmärksamma betydelsen av att ha snälla, förstående människor omkring sig. Ibland tar man tyvärr dem för given. Alla mina vänner är olika, men jag kan absolut inte klara mig utan dem. De bidrar med olika saker - någon finns där på msn när jag behöver skriva av mig mina känslor eller klaga på studierna, någon finns där långt borta i Göteborg och jag kan prata med henne i telefon i timmar (!), någon hälsar på mig då och då från en annan stad. Alla är olika och lever olika liv men jag älskar dem allihop! Jag skriver detta ifall någon blev sur att jag skrev "bästa vän" i förra inlägget. Jag har ett antal bästa vänner, jag kan inte välja ut någon - alla mina vänner har funnits där för mig när jag hade det kämpigt eller var otroligt lycklig under olika faser i mitt liv.

Idag kör jag hårt med mitt tentaplugg, cigaretterna är tyvärr slut men det är lika bra:)) Ska inte köpa mer, jag röker ju så himla sällan, det får förbli så. Nyttig mat idag såklart och ett träningspass sen (förmodligen en timma cykel framför "Christine" och "Vänner").  

Av Wanessa - 24 mars 2008 01:53

Detta inlägget är dedikerat helt och hållet till min bästa vän, vi har haft lite konflikter på sistone. Om du läser detta - jag vet att du har dina anledningar till att vara på dåligt humör men kom ihåg att du alltid kommer att betyda otroligt mycket för mig och jag värdesätter vår vänskap högt. Det kommer aldrig att vara möjligt att jämföra dig med någon annan - inte då, inte nu och inte i framtiden. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards