Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Wanessa - 21 mars 2008 14:24

Påsk för mig kommer att innebära disciplin, disciplin, disciplin. Jag har en tenta exakt om en vecka och ska plugga till den. Dock kommer det vara ett nöje eftersom ämnet är intressant - American and Brittish Culture.

Sommaren börjar närma sig och jag måste (som många andra i vårt samhälle:)) fixa bikiniformen. Jag har verkligen bestämt mig nu (precis som Emma Wiklund i Lätta-reklamen:)) och jag vet att det kommer att gå vägen. Nyttig mat och träning gäller nu och den livsstilen kommer jag att ha livet ut. Det känns truggt att blogga om min viktkamp eftersom man vill verkligen inte sabba det hela, det är ju internet, vem som helst kan läsa:)) Nu väger jag 57 kg och målet är 47 kg. Det är tunga 10 kg men jag är så ihärdig så jag vet att det kommer att gå vägen. Nu ska jag gå och ta tag i saker och ting - städa på rummet, tvätta av gårdagens smink (hemskt, jag vet, men det händer ytterst sällan) och ta iväg mig till gymmet. Härlig bastu efteråt:)) Pluggar gör jag bäst på kvällen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards