Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Rain, rain, rain but it´s sunny in my soul

Av Wanessa - 5 oktober 2008 11:34

Vädret är hemskt idag men jag ska ändå ta en promenad sen. Finns inte ngt sånt som dåligt väder, det finns dåliga kläder. På med regnjacka, tusen tröjor under och ett megastort paraply ska med.

Det går fortfarande bra med maten, så här nyttigt och rätt har jag inte ätit på väldigt länge. Jag har helt enkelt riktat min enorma inre energi och min förmåga att bli besatt i rätt riktning, riktning som heter "älska dig själv". Jag tycker verkligen om mig sjäv nu. Visst, jag försöker att gå ner i vikt och jobbar ständigt på mitt yttre men på det stora "inre planet" så älskar jag verkligen mig själv. Fler och fler val jag gör handlar om vad som är bäst för mig.

Igår gjorde jag en ansiktsmask - Clinique 15-minutes-facial. Rekommenderas!

Idag är det dessutom EXAKT en MÅNAD sen jag slutat röka. Stort grattis till mig!!!! p.s Det går att vara smal och äta nyttigt utan att röka:))

Idag ska jag bara plugga och försöka hinna med skolan så mkt som möjligt. Promenad, som sagt, ska jag ta för vikten får ju inte stå still. Ska på en stor fest 25 oktober, måste look fabulous:)) Och ikväll blir det "Oskyldigt dömd", ja, jag vet att det ät töntigt att se på sådant, "filmens mästerverk":))

 
 
Ingen bild

Tant Malin

7 oktober 2008 11:08

Hej Wanessa,
kul att du är tillbaks i bloggeriet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wanessa - 14 juli 2010 09:48

hej alla bloggare och bloggläsare! nu e jag tillbaka efter ett långt uppehåll och tänkte blogga lite då o då nu på sommaren. jag känner verkligen att jag behöver skriva av mig och kanske få stöd o läsa om andras erfarenheter av PCOs. Min gamla blogg/...

Av Wanessa - 18 september 2009 11:41


   hej igen! har inte bloggat på väldigt länge nu. Det är JÄTTEMKT som har hänt och mitt liv är ganska så annorlunda nu. Mkt att göra i skolan, är förkyld nu, svårt att läsa då tyvärr. Jag försöker att umgås med min kära partner och mina kompisar så ...

Av Wanessa - 8 augusti 2009 13:16

Är i en annan stad nu och är lite upptagen, så bloggar inte. Men det går bra för mig, peppar peppar:) Och jag läser några bloggar regelbundet. Ha en bra augusti! kram ...

Av Wanessa - 7 juni 2009 00:00

Idag har det varit en bra dag. Igår blev det lite väl mkt choklad och en sen pastarätt men idag mår jag jättebra och ska strax avsluta mitt sista skolarbete för terminen.   Slutsatser jag dragit generellt på sista tiden är många: - föräldrarna är som...

Av Wanessa - 5 juni 2009 07:51

Har nog en panikattack just nu, en mini sådan. Föräldrarna tar kål på mig, känner mig så hjälplös. Funderar över sommaren, kanske kan bo hos min sysyter och sova över hos kompisar då och då. Kan inte skita i att åka hem helt för sommarjobbet är fixat...

Ovido - Quiz & Flashcards